Biuletyn Informacji Publicznej
Szkoła Podstawowa w Łebieńskiej Hucie
-
Jesteś tutaj:
Start
- Skargi i wnioski
Skargi i wnioski
Skargi i wnioski można składać pisemnie w sekretariacie szkoły:
- drogą korespondencyjną pod adresem: Szkoła Podstawowa w Łebieńskiej Hucie, ul. Kartuska 25, 84-217 Szemud,
- pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@splebienskahuta.pl
W sprawie skarg i wniosków Dyrektor Szkoły mgr Ewa Jelińska przyjmuje w każdy:
- wtorek w godzinach 8:30 - 10.30
- czwartek w godzinach: 10:00 - 13:00
- w innym terminie po umówieniu telefonicznym (058) 676 18 06 lub mailowym: sekretariat@splebienskahuta.pl
Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem postępowania administracyjnego.
Informacje o artykule
Podmiot udostępniający: Szkoła Podstawowa w Łebieńskiej Hucie
Wprowadził informację: Administrator
Edytował informację: Administrator
Odpowiadający za treść: Administrator
Liczba załączników: 0
Data wytworzenia informacji: Piątek, 07.02.2025
Data udostępnienia informacji: Piątek, 07.02.2025
Data ostatniej aktualizacji: Piątek, 07.02.2025
Liczba wyświetleń: 115
Rejestr zmian
Szczegółowy rejestr zmian Otwórz
Data ostatniego rejestru: Piątek, 07.02.2025
Data
Godzina
Rodzaj
Autor
07-02-2025
13:53:09
Edycja
Administrator
07-02-2025
13:40:41
Dodanie
Administrator