Biuletyn Informacji Publicznej
Szkoła Podstawowa w Łebieńskiej Hucie
  1. Jesteś tutaj: Start
  2. Skargi i wnioski

Skargi i wnioski

Skargi i wnioski można składać pisemnie w sekretariacie szkoły:

  • drogą korespondencyjną pod adresem: Szkoła Podstawowa w Łebieńskiej Hucie, ul. Kartuska 25, 84-217 Szemud,
  •  pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@splebienskahuta.pl

W sprawie skarg i wniosków Dyrektor Szkoły mgr Ewa Jelińska przyjmuje w każdy:

  • wtorek w godzinach 8:30 - 10.30
  • czwartek w godzinach: 10:00 - 13:00
  • w innym terminie po umówieniu telefonicznym (058) 676 18 06 lub mailowym: sekretariat@splebienskahuta.pl

Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem postępowania administracyjnego.