elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Poniedziałek 31.03.2025
Jesteś tutaj:

Skargi i wnioski

Skargi i wnioski można składać pisemnie w sekretariacie szkoły:

  • drogą korespondencyjną pod adresem: Szkoła Podstawowa w Łebieńskiej Hucie, ul. Kartuska 25, 84-217 Szemud,
  •  pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@splebienskahuta.pl

W sprawie skarg i wniosków Dyrektor Szkoły mgr Ewa Jelińska przyjmuje w każdy:

  • wtorek w godzinach 8:30 - 10.30
  • czwartek w godzinach: 10:00 - 13:00
  • w innym terminie po umówieniu telefonicznym (058) 676 18 06 lub mailowym: sekretariat@splebienskahuta.pl

Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem postępowania administracyjnego.

 

 

Informacje o artykule

Podmiot udostępniający: Szkoła Podstawowa w Łebieńskiej Hucie
Odpowiadający za treść: Administrator
Wprowadził informację: Administrator
Edytował informację: Administrator
Lista załączników: Brak załączników
Data wytworzenia informacji: 07.02.2025
Data udostępnienia informacji: 07.02.2025
Data ostatniej aktualizacji: 07.02.2025
Liczba wyświetleń: 46
Rejestr zmian: Otwórz

Rejestr zmian

Data
Godzina
Rodzaj
Autor
Nazwa
07.02.2025
13:53:09
edycja
Administrator
Skargi i wnioski
07.02.2025
13:51:54
edycja
Administrator
SKARGI i WNIOSKI
07.02.2025
13:40:41
dodanie
Administrator
SKARGI i WNIOSKI