Skargi i wnioski można składać pisemnie w sekretariacie szkoły:
- drogą korespondencyjną pod adresem: Szkoła Podstawowa w Łebieńskiej Hucie, ul. Kartuska 25, 84-217 Szemud,
- pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@splebienskahuta.pl
W sprawie skarg i wniosków Dyrektor Szkoły mgr Ewa Jelińska przyjmuje w każdy:
- wtorek w godzinach 8:30 - 10.30
- czwartek w godzinach: 10:00 - 13:00
- w innym terminie po umówieniu telefonicznym (058) 676 18 06 lub mailowym: sekretariat@splebienskahuta.pl
Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem postępowania administracyjnego.
Informacje o artykule
Podmiot udostępniający: Szkoła Podstawowa w Łebieńskiej Hucie
Odpowiadający za treść: Administrator
Wprowadził informację: Administrator
Edytował informację: Administrator
Lista załączników: Brak załączników
Data wytworzenia informacji: 07.02.2025
Data udostępnienia informacji: 07.02.2025
Data ostatniej aktualizacji: 07.02.2025
Liczba wyświetleń: 46